Call Center
Call Center בטכנולוגיית IP
שירות הלקוחות של שנות האלפיים
מרכזיות טלפוניה IP מאפשרות יצירה של Call Center המבוסס גם הוא על אותה טכנולוגיה. מדובר במוקד שירות לקוחות מתקדם, המהווה מערכת דינאמית ומדויקת לניהול שיחות בתוך ארגון.
Call Center בטכנולוגיית IP – כל היתרונות
למוקד שירות לקוחות המבוסס על טכנולוגיית IP יתרונות רבים על פני מוקד שירות לקוחות מסורתי:
- קיצור משמעותי של זמן ההמתנה של הלקוח על קו הטלפון.
- ניתוב מושלם של השיחות אל בעלי התפקידים המתאימים.
- מתן שירות מקצועי ומהיר – על סמך מידע מוקדם שיש לנציג.
- אפשרות פיקוח יעיל על נציגי המוקד – שליפת דוחות עבודה בצורה נוחה ופשוטה.
- ייעול השירות באינטרנט תמיכה במולטימדיה, בשיתוף של דפי אינטרנט בין נציג השירות לבין הלקוח, בחיוג חוזר אליו וכן בניהול תכתובות בדואר האלקטרוני.
ייעול משמעותי של השירות ללקוח – עם MRS תקשורת מחשבים
אין ספק שהקמת Call Center בטכנולוגיית IP מייעל באופן משמעותי את השירות ללקוח, ומשפר מאוד את חוויית השירות. חברת MRS מתמחה בהקמת מוקדי שירות בטכנולוגיה מתקדמת זו, תוך שימוש במערכות המתקדמות ביותר ובציוד מקצועי מתוצרת החברות המובילות בעולם.
לקבלת מידע נוסף ולהזמנת שירות – צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.